.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرق مازندران برگزار شد
جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرق استان مازندران با حضور ۶ قاری ممتاز از شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا در شهرستان نکا برگزار شد
جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرق مازندران برگزار شد

به گزارش شمال نیوز،

علی عظیمی، مدیر برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرق استان مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان مازندران از سوی مجمع خیرین قرآنی، ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان با همکاری هیئت امنا و پایگاه بسیج حزب‌الله مسجد محمدی شهرستان گلوگاه، به منظور انتخاب برترین قاری مجلسی خوان با حضور ۶ قاری ممتاز از شهرستانهای گلوگاه، بهشهر و نکا ۲۵ آبان در مسجد محمدی شهرستان گلوگاه با حضور پر شور علاقه‌مندان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی افزود: داوری این دوره از جشنواره را علی عظیمی و امید سعیدی از گلوگاه، سیدعبدالمجید موسوی و محمدرضا گواهی از بهشهر، محمدجواد گلدوست و محمد لایینی از نکا، برعهده داشتند.

مدیر برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرق استان مازندران اضهار کرد:  آقایان «مجتبی خانجانی» از بهشهر، «جواد خرمی» از نکا، «ابوالفضل حسینعلی» از بهشهر مقام اول تا سوم  این دوره از جشنواره را به خود اختصاص دادند.

عظیمی تصریح کرد: در این محفل قرآنی از ۵ حافظ کل قرآن، از مؤسسه قرآنی الغدیر که به تازگی موفق به حفظ کل قرآن شدند، تجلیل به عمل آمد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.059 seconds.